Finlàndia

La República de Finlàndia ( Suomi) és un estat del nord-est d'Europa, rodejat pel mar Bàltic al sud-oest, pel golf de Finlàndia al sud-est i pel golf de Bòtnia a l'oest. Per terra fa frontera amb Suècia al nord-oest, amb Noruega al nord i amb Rússia a l'est.
El fred domina gran part de l'any aquest país, cosa que fa que hi hagi una densitat de població molt baixa.
Geològicament, Finlàndia forma part de l'Escut Bàltic, el qual no hi ha experimentat les alteracions que l'han afectat a la península escandinava, de la qual també és el basament, i que n'han modificat l'orogènia. El país és constituït per un gran peneplà, format principalment per materials granítics i cobert d'un gran gruix de sediments fluvioglacials, afectat només per la presència d'algunes fractures resultants de la tectònica terciària i per la gran massa de glaç del Quaternari.

Quan haguem anat a Finlàndia us escriurem coses menys tècniques i més del dia dia, impresions, sensacions...

dijous, 31 de juliol del 2008

Hola a tots companys!

Hola companys!! Us escric des de les oficines "calentes" del ajuntament de granollers!!! Aquí fa una calor insuportable, i no tenim aire acondicionat!!! aire acondicionat no tenim!!!

Doncs res, que ens veiem a l'aeroport nois! Diumenge!!! Que bé , quina il·lusió no??

dimarts, 22 de juliol del 2008

Últims dies!

Hola a tothom!

Ja ens queden pocs dies per marxar i ara bé aquell moment tan complicat, què ens hem d'emportar? farà fred? farà molt fred???? De moment no ho tenim clar, només que d'aquí 10 dies ja serem a Finlàndia, esperm!

dilluns, 14 de juliol del 2008

Últimes coses importants!

Núria Rubio t'en cuides tu de la farmaciola?

El meu pare i me mare ( en jordi i la concepció) ens poden baixar a tres persones a l'aeroport el dia 3. L'Anna ja estara des del dia 2 en terres granollerines!!!

Altres coses importants?

divendres, 11 de juliol del 2008

Queixa!!!!

Posu una queixa perquè ha desaparegut la meva carpeta de l'E111 i savolina!!! Pq no i es???????????


muamuamua

dijous, 10 de juliol del 2008

Vestits


Ei Nois!

Ja veieu com us haureu de vestir durant el viatge, sobretot a Lapoònia!

dimarts, 8 de juliol del 2008

Sauna


Aquesta és la Sauna que ens espera a Kuopio, la més gran de món, això si prepareu-vos per la calor,que les saunes poden arribar a uns 80 – 100ºC.
Sabeu que a Finlàndia tenen una sauna per cada tres habitants???? Realment aquests finesos són....

dissabte, 5 de juliol del 2008

Tren


Heu vist amb quin tren més macooooo anirem :) Millor que el trobem comfortable que ens esperen 12:15h tancats aquí dins jajajajajaja
I ara si que hi anem, que ja tenim els bitllets!!!!!!!!!!!

divendres, 4 de juliol del 2008

Mil Llacs


Finlàndia és el país dels llacs, aquesta imatge ens en mostra una petita part.
Espero que després de passar els dies que ens toquen a la cabanya del llac podrem aportar les nostres pròpies fotografies.
Que bé que estarem aquí, remant i fent sauna en un paratge tan fantàstic.

Transport!

Anirem tots en una furgo com akesta!!!
Atencio a les maletes... ens passara a nosatres???

dijous, 3 de juliol del 2008

Atenció ren!!


A Lapònia...menjarem Renos com aquest. Quina gana!