Hola companys!! Us escric des de les oficines "calentes" del ajuntament de granollers!!! Aquí fa una calor insuportable, i no tenim aire acondicionat!!! aire acondicionat no tenim!!!
Doncs res, que ens veiem a l'aeroport nois! Diumenge!!! Que bé , quina il·lusió no??
Finlàndia
La República de Finlàndia ( Suomi) és un estat del nord-est d'Europa, rodejat pel mar Bàltic al sud-oest, pel golf de Finlàndia al sud-est i pel golf de Bòtnia a l'oest. Per terra fa frontera amb Suècia al nord-oest, amb Noruega al nord i amb Rússia a l'est.
El fred domina gran part de l'any aquest país, cosa que fa que hi hagi una densitat de població molt baixa.
Geològicament, Finlàndia forma part de l'Escut Bàltic, el qual no hi ha experimentat les alteracions que l'han afectat a la península escandinava, de la qual també és el basament, i que n'han modificat l'orogènia. El país és constituït per un gran peneplà, format principalment per materials granítics i cobert d'un gran gruix de sediments fluvioglacials, afectat només per la presència d'algunes fractures resultants de la tectònica terciària i per la gran massa de glaç del Quaternari.
Quan haguem anat a Finlàndia us escriurem coses menys tècniques i més del dia dia, impresions, sensacions...
El fred domina gran part de l'any aquest país, cosa que fa que hi hagi una densitat de població molt baixa.
Geològicament, Finlàndia forma part de l'Escut Bàltic, el qual no hi ha experimentat les alteracions que l'han afectat a la península escandinava, de la qual també és el basament, i que n'han modificat l'orogènia. El país és constituït per un gran peneplà, format principalment per materials granítics i cobert d'un gran gruix de sediments fluvioglacials, afectat només per la presència d'algunes fractures resultants de la tectònica terciària i per la gran massa de glaç del Quaternari.
Quan haguem anat a Finlàndia us escriurem coses menys tècniques i més del dia dia, impresions, sensacions...
dijous, 31 de juliol del 2008
dimarts, 22 de juliol del 2008
Últims dies!
Hola a tothom!
Ja ens queden pocs dies per marxar i ara bé aquell moment tan complicat, què ens hem d'emportar? farà fred? farà molt fred???? De moment no ho tenim clar, només que d'aquí 10 dies ja serem a Finlàndia, esperm!
Ja ens queden pocs dies per marxar i ara bé aquell moment tan complicat, què ens hem d'emportar? farà fred? farà molt fred???? De moment no ho tenim clar, només que d'aquí 10 dies ja serem a Finlàndia, esperm!
dilluns, 14 de juliol del 2008
Últimes coses importants!
Núria Rubio t'en cuides tu de la farmaciola?
El meu pare i me mare ( en jordi i la concepció) ens poden baixar a tres persones a l'aeroport el dia 3. L'Anna ja estara des del dia 2 en terres granollerines!!!
Altres coses importants?
El meu pare i me mare ( en jordi i la concepció) ens poden baixar a tres persones a l'aeroport el dia 3. L'Anna ja estara des del dia 2 en terres granollerines!!!
Altres coses importants?
divendres, 11 de juliol del 2008
Queixa!!!!
Posu una queixa perquè ha desaparegut la meva carpeta de l'E111 i savolina!!! Pq no i es???????????
muamuamua
muamuamua
dijous, 10 de juliol del 2008
dimarts, 8 de juliol del 2008
dissabte, 5 de juliol del 2008
Tren
divendres, 4 de juliol del 2008
Mil Llacs
dijous, 3 de juliol del 2008
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



