Finlàndia
La República de Finlàndia ( Suomi) és un estat del nord-est d'Europa, rodejat pel mar Bàltic al sud-oest, pel golf de Finlàndia al sud-est i pel golf de Bòtnia a l'oest. Per terra fa frontera amb Suècia al nord-oest, amb Noruega al nord i amb Rússia a l'est.
El fred domina gran part de l'any aquest país, cosa que fa que hi hagi una densitat de població molt baixa.
Geològicament, Finlàndia forma part de l'Escut Bàltic, el qual no hi ha experimentat les alteracions que l'han afectat a la península escandinava, de la qual també és el basament, i que n'han modificat l'orogènia. El país és constituït per un gran peneplà, format principalment per materials granítics i cobert d'un gran gruix de sediments fluvioglacials, afectat només per la presència d'algunes fractures resultants de la tectònica terciària i per la gran massa de glaç del Quaternari.
Quan haguem anat a Finlàndia us escriurem coses menys tècniques i més del dia dia, impresions, sensacions...
Transport!
Anirem tots en una furgo com akesta!!!
Atencio a les maletes... ens passara a nosatres???


4 comentaris:
Crec que fariem una fila... si anéssim amb una forguneta com akesta!!
Hola,
He decidit començar a provar això del blog, dient que la furgo espero que no anirà pintava així, però el tema maletes.... ja és una altra cosa
Per cert, Anna, podem fer alguna altre cosa a part d'escriure missatges?
doncs a mi m'encantaria trobar una furgo pintada!!!! seria més autèntic, no??? tot i uqe espero que sigui més còmoda, ja que aquet model no ho és gaire.
Pel qe fa a les maletes.... cerc que sí, les portarem a ala baca. creieu convenient portar corda per lligar-les???
Mercè, si fos per tu portariem corda, lones, mantes,.... El que hem de fer és reduir l'equipatge jajajaja
Publica un comentari a l'entrada