Finlàndia
La República de Finlàndia ( Suomi) és un estat del nord-est d'Europa, rodejat pel mar Bàltic al sud-oest, pel golf de Finlàndia al sud-est i pel golf de Bòtnia a l'oest. Per terra fa frontera amb Suècia al nord-oest, amb Noruega al nord i amb Rússia a l'est.
El fred domina gran part de l'any aquest país, cosa que fa que hi hagi una densitat de població molt baixa.
Geològicament, Finlàndia forma part de l'Escut Bàltic, el qual no hi ha experimentat les alteracions que l'han afectat a la península escandinava, de la qual també és el basament, i que n'han modificat l'orogènia. El país és constituït per un gran peneplà, format principalment per materials granítics i cobert d'un gran gruix de sediments fluvioglacials, afectat només per la presència d'algunes fractures resultants de la tectònica terciària i per la gran massa de glaç del Quaternari.
Quan haguem anat a Finlàndia us escriurem coses menys tècniques i més del dia dia, impresions, sensacions...
Tren
Heu vist amb quin tren més macooooo anirem :) Millor que el trobem comfortable que ens esperen 12:15h tancats aquí dins jajajajajaja
I ara si que hi anem, que ja tenim els bitllets!!!!!!!!!!!
6 comentaris:
Segur que és millor que la RENFE!
Jo també vull venir
I tu qui ets ¿?
ahhh tu deus ser amic de l'anna!
Si Cris, tens tota la raó!
Ho veus jejeje es que quan e vist que era de sant hipolit i feia un taller a manlleu e pensat . toma ya, es amic de l'anna!
Publica un comentari a l'entrada